تا کنون ما شاهد مقایسه سرعت  نوکیا 8 با بسیاری از پرچمداران قدرتمند بازار مانند آیفون 8 پلاس و سامسونگ Galaxy S8+ بوده ایم که تقریبا در همه موارد، پرچمدار نوکیا برنده و یا در بدترین حالت، با رقیب خود برابر بوده است. حالا زمان مناسبی است تا نوکیا 8 را با گل سر سبد اپل، یعنی گوشی 1000 دلاری آیفون X مقایسه کنیم.

اخیرا ویدیویی از مقایسه سرعت نوکیا 8 و آیفون X در شرایط واقعی منتشر شده که در نوع خود بسیار جالب توجه است. همه ما انتظار داریم که دستگاه فوق العاده گران قیمت اپل بتواند تمام رقیبان خود را به سادگی کنار بزند، ولی حالا نوکیا نشان داده کار برای این شرکت به این سادگی ها هم نیست و نوکیا 8 با سیستم عامل اندروید خالص می تواند رقیب سرسختی برای آیفون X باشد.

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، در بیشتر موارد، گوشی نوکیا 8 در باز کردن اپلیکیشن ها سرعت بیشتری داشته است. همچنین شخصی که آزمایش را انجام داده است، در انتها به وضوح نشان می دهد که بالا بودن بنچمارک یک دستگاه، به هیچ وجه دلیلی برای بهتر بودن یک گوشی در شرایط استفاده واقعی نیست و دستگاهی با بنچمارک پایین تر می تواند برنده میدان باشد.

نظر شما در مورد این رقابت چیست؟ آیا فکر می کردید آیفون X از نوکیا 8 شکست بخورد؟